21 Nisan 2010 Çarşamba

Su ya sabuna dokunmayan yarışma programı...

Kelime oyunu ben, ailem ve çekirdek arkadaş grubumun baya fanatik derecesinde izlediği nacizane bir yapımdı. Dağıttıkları para aylık olarak 6000 lira civarındaydı. Verdikleri para karşılığında izlenirliğinin çok yüksek olduğunu düşünüyorum, fakat reyting verilerine bakmadım.

Şimdi gelelim başkalarının ne yaptığına, kelime oyununun sessiz başarısı karşısında adında bile kelime geçen yeni oyunları türettiler, yarışmaya da 500.000 para ödülü koydular.

Televizyonda herşeyin dalgalar şeklinde yaşanması bir yandan beni güldürse de bir yandan da üzülüyorum. Mafya dizisi tutar, her kanalda mafya dizisi, lise dizisi tutar her kanalda lise dizisi. Keşke taklit etmekten daha gelişkin bir yapımız olsaydı.

Neyse en azından bu yarışmanın tatkit edilmesi karşısında mutluyum. En sonunda insanların hissetmediği bir yarışma programı sayfası açılıyor. Ve ben kırmızı hissediyorum.

Durun bir de on dan geri sayalım.

1 yorum:

  1. Sanırım ben o çekirdek arkadaş grubundayım : )
    Cesaretimi/gazımı toparlayabilirsem bu aralar başvurmayı düşünüyorum =)

    YanıtlaSil